Masz pytanie, wątpliwości?
Montaż szkła
Jedynie poprawny sposób montażu szkła gwarantuje jego długą żywotność. Należy pamiętać, że tafla powinna zostać osadzona w sposób delikatny – tak by nigdzie jej nie uszczerbić. Ponadto nie można zapominać o dbaniu o szkło. Niezastosowanie się do powyższych wskazówek grozi pęknięciem oraz krótszym czasem eksploatacji szkła.
Lustra na wymiar
Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.
Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.
Ważne
- W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
- Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić lustro bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje lustro)
- zamówić zwierciadło przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na lustra z podawanymi przez Ciebie wymiarami. Nie robimy tego, by uniknąć pomyłek przy wymiarach luster. Za to prowadzimy zamówienia telefoniczne na lustra na wymiar – jako kompleksowej usługi (z pomiarem).
Co podać w formularzu kontaktowym / mailu
- Kolor lustra
- Kształt – prostokątne, owalne, trapezowe, trójkątne, inny: jaki?
- Wymiary zwierciadła w cm (bez ramki)
- Grubość szkła w mm
- Sposób obróbki – brak szlifu, szlifowanie, fazowanie (wielkość fazy: 0,5 cm, 1 cm, 1,5 cm, 2 cm, 2,5 cm, 3 cm, 3,5 cm)
- Folia ochronna – tak, nie
- Mocowania – brak mocowań, blachy montażowe do kołków rozporowych (możliwość powieszenia w pionie lub poziomie)
- Otwory – tak – ile otworów i o jakiejś średnicy każdy z otworów, nie
WAŻNE! Warto załączyć plik z projektem – który pokaże rozmieszczenie otworów. Może to być rozrysowanie na kartce otworów wraz z nazwaniem otworów (np. otwór 1, otwór 2 itd.) lub zdjęcie.
Zapamiętaj! Odległość od krawędzi szkła do krawędzi otworu musi wynosić minimum 2 cm. Tak samo z odległością między otworami – też musi wynosić minimum 2 cm. - (Opcjonalnie)
- Rama – szerokość listwy, kolor ramy, materiał
- Pomiar, dostawa i montaż
- Uchwyty punktowe – lustro poziome czy pionowe, okrągłe czy kwadratowe
- Gniazdka elektryczne – 1-punktowe, 2-punktowe, 3-punktowe, 4-punktowe
Szkło hartowane
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szkło hartowane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło hartowane)
- zamówić szkło hartowane przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkła hartowanego.
Szkło zbrojone
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szkło zbrojone bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło zbrojone)
- zamówić szkło zbrojone przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło zbrojone.
Szkło bezpieczne
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szkło bezpieczne bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło bezpieczne)
- zamówić szkło bezpieczne przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło bezpieczne.
Szyby zespolone
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szyby zespolone bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szyby zespolone)
- zamówić szkło bezpieczne przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szyby zespolone.
Szklane ściany działowe
Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.
Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.
Ważne
- W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
- Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szklane ściany działowe bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szklane ściany działowe)
- zamówić szklane ściany działowe przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szklane ściany działowe.
Podłogi szklane
Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.
Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.
Ważne
- W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
- Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić podłogi szklane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje podłogi szklane)
- zamówić podłogi szklane przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na podłogi szklane.
Drzwi szklane
Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.
Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.
Ważne
- W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
- Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić drzwi szklane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje drzwi szklane)
- zamówić drzwi szklane przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na drzwi szklane.
Akwaria OptiWhite
Jeśli:
- jesteś estetą, które ceni piękne otoczenie.
- profesjonalnie podchodzisz do akwarystyki.
- interesujesz się aquascapingiem – czyli dziedziną akwarystyki, która skupia artystów-akwarystów, którzy tworzą zapierające dech w piersiach podwodne krajobrazy w akwarium.
- zajmujesz się podwodną fotografią.
Często szafki, na których chcemy postawić akwarium mają nierówną powierzchnię. Gdyby na takiej nierównej szafce postawić akwarium – doznaje ono niebezpiecznych naprężeń. Sklejamy je u Ciebie, żeby także na nierównej powierzchni zapewnić akwarium stabilne ułożenie. To zapobiegnie rozszczelnieniu i powstaniu niebezpiecznych napięć na szkle zbiornika. Zagwarantuj bezpieczeństwo swoim okazom i swojemu pomieszczeniu oraz osobom w nim przebywającym.
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić akwarium OptiWhite bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje drzwi szklane)
- zamówić akwarium przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na akwaria.
Szkło Microfloat™
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szkło Microfloat™ bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło kuloodporne)
- zamówić szkło Microfloat™ przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło Microfloat™.
Szkło kuloodporne
Możesz to zrobić na kilka sposobów
- możesz zamówić szkło kuloodporne bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
- zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło kuloodporne)
- zamówić szkło kuloodporne przez formularz kontaktowy
- dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
- przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.
WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło kuloodporne.
Masz inne pytania?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi skontaktuj się z nami.