Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie, wątpliwości?


Montaż szkła

Jedynie poprawny sposób montażu szkła gwarantuje jego długą żywotność. Należy pamiętać, że tafla powinna zostać osadzona w sposób delikatny – tak by nigdzie jej nie uszczerbić. Ponadto nie można zapominać o dbaniu o szkło. Niezastosowanie się do powyższych wskazówek grozi pęknięciem oraz krótszym czasem eksploatacji szkła.

Lustra na wymiar

Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.

20%
20%

1. Przez telefon, formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail ustalamy termin dokonania pomiaru

40%
40%

2. Realizujemy pomiar zgodnie z określonym wcześniej terminem (dniem i godziną) oraz miejscem

60%
60%

3. Przedstawiciel naszej firmy wypełnia „Kartę pomiarową”. Prosimy Cię wtedy o podanie danych teleadresowych – adresu e-mail, numeru telefonu

80%
80%

4. Gotową ofertę przesyłamy na podany adres e-mail. Staramy się wysłać ją do końca następnego tygodnia od dnia wykonania pomiaru

100%
100%

5. Po otrzymaniu i akceptacji naszej oferty prosimy o wpłatę zaliczki przelewem na podany przez nas numer konta. Wpłata zaliczki uruchamia proces realizacji zamówienia. W tym momencie zostaje Ci przypisany numer zamówienia. Prosimy o korzystanie z niego w korespondencji z naszą firmą, celem jak najszybszej identyfikacji i realizacji zamówienia

Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.

Ważne

  • W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
  • Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić lustro bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje lustro)
    • zamówić zwierciadło przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na lustra z podawanymi przez Ciebie wymiarami. Nie robimy tego, by uniknąć pomyłek przy wymiarach luster. Za to prowadzimy zamówienia telefoniczne na lustra na wymiar – jako kompleksowej usługi (z pomiarem).

Co podać w formularzu kontaktowym / mailu

  1. Kolor lustra
  2. Kształt – prostokątne, owalne, trapezowe, trójkątne, inny: jaki?
  3. Wymiary zwierciadła w cm (bez ramki)
  4. Grubość szkła w mm
  5. Sposób obróbki – brak szlifu, szlifowanie, fazowanie (wielkość fazy: 0,5 cm, 1 cm, 1,5 cm, 2 cm, 2,5 cm, 3 cm, 3,5 cm)
  6. Folia ochronna – tak, nie
  7. Mocowania – brak mocowań, blachy montażowe do kołków rozporowych (możliwość powieszenia w pionie lub poziomie)
  8. Otwory – tak – ile otworów i o jakiejś średnicy każdy z otworów, nie
    WAŻNE! Warto załączyć plik z projektem – który pokaże rozmieszczenie otworów. Może to być rozrysowanie na kartce otworów wraz z nazwaniem otworów (np. otwór 1, otwór 2 itd.) lub zdjęcie.
    Zapamiętaj! Odległość od krawędzi szkła do krawędzi otworu musi wynosić minimum 2 cm. Tak samo z odległością między otworami – też musi wynosić minimum 2 cm.
  9. (Opcjonalnie)
    • Rama – szerokość listwy, kolor ramy, materiał
    • Pomiar, dostawa i montaż
    • Uchwyty punktowe – lustro poziome czy pionowe, okrągłe czy kwadratowe
    • Gniazdka elektryczne – 1-punktowe, 2-punktowe, 3-punktowe, 4-punktowe

Szkło hartowane

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szkło hartowane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło hartowane)
    • zamówić szkło hartowane przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkła hartowanego.

Szkło zbrojone

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szkło zbrojone bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło zbrojone)
    • zamówić szkło zbrojone przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło zbrojone.

Szkło bezpieczne

Możesz to zrobić na kilka sposobów

 

  1. możesz zamówić szkło bezpieczne bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło bezpieczne)
    • zamówić szkło bezpieczne przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło bezpieczne.

Szyby zespolone

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szyby zespolone bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szyby zespolone)
    • zamówić szkło bezpieczne przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szyby zespolone.

Szklane ściany działowe

Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.

20%
20%

1. Przez telefon, formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail ustalamy termin dokonania pomiaru

40%
40%

2. Realizujemy pomiar zgodnie z określonym wcześniej terminem (dniem i godziną) oraz miejscem

60%
60%

3. Przedstawiciel naszej firmy wypełnia „Kartę pomiarową”. Prosimy Cię wtedy o podanie danych teleadresowych – adresu e-mail, numeru telefonu

80%
80%

4. Gotową ofertę przesyłamy na podany adres e-mail. Staramy się wysłać ją do końca następnego tygodnia od dnia wykonania pomiaru

100%
100%

5. Po otrzymaniu i akceptacji naszej oferty prosimy o wpłatę zaliczki przelewem na podany przez nas numer konta. Wpłata zaliczki uruchamia proces realizacji zamówienia. W tym momencie zostaje Ci przypisany numer zamówienia. Prosimy o korzystanie z niego w korespondencji z naszą firmą, celem jak najszybszej identyfikacji i realizacji zamówienia

Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.

Ważne

  • W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
  • Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szklane ściany działowe bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szklane ściany działowe)
    • zamówić szklane ściany działowe przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szklane ściany działowe.

Podłogi szklane

Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.

20%
20%

1. Przez telefon, formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail ustalamy termin dokonania pomiaru

40%
40%

2. Realizujemy pomiar zgodnie z określonym wcześniej terminem (dniem i godziną) oraz miejscem

60%
60%

3. Przedstawiciel naszej firmy wypełnia „Kartę pomiarową”. Prosimy Cię wtedy o podanie danych teleadresowych – adresu e-mail, numeru telefonu

80%
80%

4. Gotową ofertę przesyłamy na podany adres e-mail. Staramy się wysłać ją do końca następnego tygodnia od dnia wykonania pomiaru

100%
100%

5. Po otrzymaniu i akceptacji naszej oferty prosimy o wpłatę zaliczki przelewem na podany przez nas numer konta. Wpłata zaliczki uruchamia proces realizacji zamówienia. W tym momencie zostaje Ci przypisany numer zamówienia. Prosimy o korzystanie z niego w korespondencji z naszą firmą, celem jak najszybszej identyfikacji i realizacji zamówienia

Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.

Ważne

  • W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
  • Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić podłogi szklane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje podłogi szklane)
    • zamówić podłogi szklane przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na podłogi szklane.

Drzwi szklane

Proces realizacji zamówienia można opisać w pięciu prostych krokach.

20%
20%

1. Przez telefon, formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail ustalamy termin dokonania pomiaru

40%
40%

2. Realizujemy pomiar zgodnie z określonym wcześniej terminem (dniem i godziną) oraz miejscem

60%
60%

3. Przedstawiciel naszej firmy wypełnia „Kartę pomiarową”. Prosimy Cię wtedy o podanie danych teleadresowych – adresu e-mail, numeru telefonu

80%
80%

4. Gotową ofertę przesyłamy na podany adres e-mail. Staramy się wysłać ją do końca następnego tygodnia od dnia wykonania pomiaru

100%
100%

5. Po otrzymaniu i akceptacji naszej oferty prosimy o wpłatę zaliczki przelewem na podany przez nas numer konta. Wpłata zaliczki uruchamia proces realizacji zamówienia. W tym momencie zostaje Ci przypisany numer zamówienia. Prosimy o korzystanie z niego w korespondencji z naszą firmą, celem jak najszybszej identyfikacji i realizacji zamówienia

Jeśli chciałbyś dokonać zmiany, korekty informacji – prosimy o napisanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl wraz z przypisanym numerem zamówienia. W przypadku braku adresu e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 512 360 366.

Ważne

  • W przypadki realizacji zamówienia – wycena zostaje pomniejszona o koszty dojazdu na pomiar
  • Wpłata zaliczki oznacza równoczesną akceptację warunków złożonej Ci oferty

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić drzwi szklane bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje drzwi szklane)
    • zamówić drzwi szklane przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na drzwi szklane.

Akwaria OptiWhite

Jeśli:

  • jesteś estetą, które ceni piękne otoczenie.
  • profesjonalnie podchodzisz do akwarystyki.
  • interesujesz się aquascapingiem – czyli dziedziną akwarystyki, która skupia artystów-akwarystów, którzy tworzą zapierające dech w piersiach podwodne krajobrazy w akwarium.
  • zajmujesz się podwodną fotografią.

Często szafki, na których chcemy postawić akwarium mają nierówną powierzchnię. Gdyby na takiej nierównej szafce postawić akwarium – doznaje ono niebezpiecznych naprężeń. Sklejamy je u Ciebie, żeby także na nierównej powierzchni zapewnić akwarium stabilne ułożenie. To zapobiegnie rozszczelnieniu i powstaniu niebezpiecznych napięć na szkle zbiornika. Zagwarantuj bezpieczeństwo swoim okazom i swojemu pomieszczeniu oraz osobom w nim przebywającym.

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić akwarium OptiWhite bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje drzwi szklane)
    • zamówić akwarium przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na akwaria.

Szkło Microfloat™

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szkło Microfloat™ bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło kuloodporne)
    • zamówić szkło Microfloat™ przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło Microfloat™.

Szkło kuloodporne

Możesz to zrobić na kilka sposobów

  1. możesz zamówić szkło kuloodporne bez wychodzenia z domu. Są na to trzy warianty:
    • zamów je dzięki naszemu kalkulatorowi (kliknij w zakładkę „Sprawdź cenę” i w prostych krokach wybierz Twoje szkło kuloodporne)
    • zamówić szkło kuloodporne przez formularz kontaktowy
    • dokonać zakupu przez wysłanie wiadomości e-mail na adres centrum@szybka.pl
  2. przyjść do MyGlass Centrum szkła osobiście i złożyć zamówienie ustnie.

WAŻNE – nie prowadzimy zamówień telefonicznych na szkło kuloodporne.

Masz inne pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi skontaktuj się z nami.

Masz inne pytanie? Oto inna opcja:

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.